Sommar ?

Ja det är ju sommar just nu men det känns verkligen inte som det :/ för det första så har jag jobbat konstant känns det som så jag har missat det lilla av det fina väder vi haft och för det andra så har det inte varit fint väder..nu t.ex är det storm/regn/sol weird !..  jag menar, vad hände ? dom senaste två åren har det ju varit kanonfint väder nästan hela sommaren.. men men sommaren blir ju var man gör den till också.. är det dåligt väder får man hitta på något kul men somrigt ändå.. fast då gäller det ju att vara fantasifull iof och det är verkligen inte jag haha

och jag var ju bara tvungen att ladda upp den här bilden eftersom jag mådde så himla bra just då och det ger mig sommarkänslor.. så underbart :)

sommar

ne nu ska jag gå och laga den somriga maten köttbullar och potatismos :/
puss på er

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0