hatar att packa !

GodKväll ! det är söndag och solen skiner utanför fönstret mitt.. är så himla sugen på att ta en kvällspromenad men jag måste stanna inne och packa.. det är nämligen så att jag ska till kära nässlingen imorgon och vi ska upp tidigt så jag måste verkligen börja packa nu så jag är klar ganska tidigt iaf så jag kan gå och lägga mig tidigt för att vi ska upp tidigt imorgon (jäkla massa tidigt det blev där hehe)... fast nu kommer ju det där problemet jag ALLTID har när jag packar, eller dom där problemen jag alltid har ska jag säga för dom är några stycken.. för det första är jag sämst på att packa så jag får aldrig ner allt jag vill/ska ha med mig i väskan jag bestämt att ta, för det andra vet jag aldrig vad jag vill/ska ha med mig så det brukar sluta med att jag tar med mig allt men använder inte ens hälften av det, för det tredje brukar jag ALLTID glömma något, jag försöker skriva upp allt jag ska ha med mig men lyckas ändå alltid glömma antingen något jag skrivit upp eller något jag t.o.m glömt skriva upp.. trött jag bli asså haha.. Bortsett från packningen så ser jag verkligen fram emot den kommande veckan på nässlingen.. det ska blir så skönt att bara komma bort från allt och njuta där ute i den fina skärgården, jag hoppas verkligen att det blir fint väder så vi kan sola och bada också för förra året blev det ingenting av det typ :( fast det ser inte så ljust ut nu heller.. imorgon ska det bli regn hela dagen typ :( äh får packa ner gummistövlar hehe :P och kanse ett paraply :P måste ta med mig massor av cosmopolitan också så killarna får sin årliga dos av tjejtidningar haha

ja nu har jag suttit här ett tag.. ska kanske börja packa nu hehe
vi ses/hörs om en vecka då :D puss och gör inget som jag aldrig skulle göra ;)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0