Halloj !

Ja.. idag är det ju söndag, snart är alltså helgen över och jag är helt slut, har inte sovit så bra nämligen.. Men det har varit en bra helg ändå :)

I fredags var jag hemma hos Linnea och firade hennes 18 år långa liv :D vi hade mycket trevligt där och krullet är redan taggad till min 18årsdag i december haha.. aja sedan skulle ju tjejerna dra ut på krogen såklart och jag kunde ju då inte följa med :( har ju ingen jag kan låna leg av :( så när de bar av mot star så mötte jag Nicolina, Frida och Angelique och vi bar av till Anders i brandbergen.. det var ärligt talat inte så kul.. men men jag fick iaf höra att jag är lik Kate Hudson hela kvällen så det var ju kul iaf :D hon är ju så snygg :P Sedan vid tre fick jag dra med mig Frida och Ange hem därfirån Nico hade ju redan åkt till sin Tommie! Kom hem 4..

I Lördags vaknade jag bakis :O även fast jag var nykter hela natten innan.. jag var lite på lyset hos linnea men bara lite och jag blev nykter vid 1 så jag trodde verkligen inte jag skulle vakna bakis haha aja sånt är livet.. Sedan vid 1 åkte jag hem till Alex :D som varit i Filipinerna i över ett år den jä*eln :P men det var jättekul att träffa han igen har verkligen saknat honom ! Vi tittade på massor av bilder som han tog när han var där och sen tittade vi på två läskiga filmer, eller aa en och en halv.. andra delen av ena filmen funkade inte, men det kanske var lika bra det för den var asläskig :O fast jag höll iof kudden framför ansiktet typ hela tiden så jag såg inte så mycket :P sedan åkte vi till farsta och jag åkte hem därifrån och alex gick till sina kompisar.. sedan ringde sofie och tjatade om att jag måste följa med dom på fest i vidja och eftersom jag hade lovat att vara med henne så kunde jag inte säga nej, men jag var inte taggad men vi åkte dit iaf och a det var väll trevligt men är man nykter bland massor av fulla människor så är det inte så himla kul.. och niklas var ju som vanligt jättefull *suck* hehe men vi åkte hem vid halv 2, tog en taxi sen låg jag och pratade i telefon med alex i två timmar :) har saknat det jättemycket :P

och idag är det ju söndag och jag ska städa hela huset typ :/ har lovat mamma.. får se vad som händer sen :)

hoppas ni haft en bra helg :D puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0