sorgligt...

klockan är ganska mycket just nu 02:40 och jag är hypad som jag vet inte vad :/ hur pigg som helst.. har precis lagt på telefonen, pratade med berglund, sista samtalet innan han drar iväg 8 månader :/ och tidigare idag och på morgonen var sista gången man fick träffa honom också innan han åker.. inte kul :/ kul för han, jakob och jimmy men inte så kul för oss här hemma ! kommer sakna honom så mycket :$ får hoppas på att man kommer och hälsar på någon gång under vintern.. annars är det bara vänta på att dom ska komma hem igen.. å jag är ju så avundsjuk, vill också iväg jorden runt och ha massa kul.. fast det är iof inte som om man inte kommer ha saker att göra här hemma, måste ju fixa klart allt i skolan.. usch fasar för projektarbetet, kommer ha så mycket att skriva, kommer fan bli en bok :/ haha
aja hur som helst har jag haft en sjukt bra och mysig vecka (oj hjälp börjar prata som människan också haha) även fast skolan började (vilket var kul faktiskt om jag tänker efter, sista året nu ju) och som sagt kommer sakna dig tomas, hoppas du har jättekul på resan och får träffa massa roligt folk och se massa intressanta saker :) men vi ses när du kommer hem ! :) annars blir jag inte glad ;)

puss puss !
ps.jäkla timing wow

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0