Fredag..

Jag börjar med att berätta om igår.. Eftersom det skulle vara fint väder så hade jag planer med berglund att vi plus kompisar skulle träffas och dricka öl och vin på en mysig klippa i kvällssolen, men när jag vaknade såg jag att det var mulet.. inte en bra start men vi höll hoppet uppe om att det skulle spricka upp så jag åkte till stan med Linnea.. och gissa vad som händer ? jo det spricker upp.. molnen försvinner och vi ser solen komma fram.. yes tänkte jag då, då var det problemet ur världen :) men vad händer sen ? för att citera berglund *independence day moln* dyker upp och tar över hela himlen.. så planerna förstördes ändå *suck* inte så kul men men.. jag hade iaf en bra dag i stan med Linnea som berättade lite saker om sin vecka i Sunny beach, det var kul att höra hehe och vi hittade massa fynd.. helnöjd med alla inköpen :D

Så vidare till idag.. det är grått och det rengnar ute, ser inte kul ut.. usch ! vill ju ha sol ! får väl gå och lägga mig i ett  solarium om jag vill ha värme, inte bra alls *suck* men men.. inga planer än förutom en mysig middag med mamma å bror.. ska hjälpa till med maten har jag lovat.. får se hur det går *hmm* detta bådar inte gott hehe

Tråkigt tråkigt tråkigt !
Later

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0