Fredag 31 aug..

dagen började väldigt slappt.. hade två lektioner - började halv 10 och slutade 11.. så kommer dom flesta fredagarna se ut denna termin :) kan ju inte klaga ! men iaf så jag kom hem typ kvart över 11, käkade lunch å duschade ( hann inte på morgonen innan skolan, var ju tvungen att sova :P ) sen slappade jag bara framför teven.. då fick jag också första levnadstecknet(sms) från berglund :) haha stackarn verkar inte ha så kul i indien och han ska vara där 4 veckor till.. saknar dig så mycket, hoppas du inte har det alltför tråkigt/jobbigt och att resan bara blir bättre och bättre :D

sedan var det dags för middag när mamam kom hem, hjälpte till lite för att det skulle gå snabbare.. hade nämligen lite bråttom, skulle ta 19.38 bussen med Linnea för att åka in till söder och gå på bio :) slutade med att jag fick slänga i mig maten på 10 min och sen slänga på mig skorna och jackan och gå iväg till bussen..
Väl i stan, hämtade vi våra biljetter och köpte godis och satte oss och väntade på att dom skulle släppa in oss.. vi såg shrek den tredje :) den var mycket rolig enligt mig, Linnea tyckte den var småkul lite här och där men jag tyckte den var småkul hela tiden, en gullig film hehe

Nu sitter jag hemma iaf, helt slut, vet inte varför jag är det mend et är jag iaf.. funderar på att gå och lägga mig men får se :P lär väl inte kunna sova då ändå.. Nattugglan Therese ! haha

puss !

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0